میز کمجا چیست؟
نوشته شده توسط : ساحل

میز کمجا چیست؟
میز ناچیز جا تاشو به میزهایی که به چهره تاشو و در سایزهای حقیر ساخته می‌‍شوند میز کمجا یا میز ناچیز جا تاشو می‌گویند. در این راستا کمپانی آریا رهپویان آپادانا اقدام به راه اندازی کارگاهی در جهت سهولت خانوار ها کرده و فرآوری میز کمجا در سایزها و طرح های مختلف نموده.

با به کارگیری این میزها می‌توانید دکوراسیون خانه خویش را با کمترین هزینه به بهترین شکل شدنی بچینید.میز غذا خوری 3 تا 6 نفره تاشو
در حال حاضر اگر بخواهید یک میز در قسمت آشپزخانه و یا برای اتاق خواب خود و حتی برای احضار نماز برای منزل شخصی بخرید، باید نکات زیادی را در نظر بگیرید. اگر بشر با سلیقه خاص هستید لازم است در درجه نخست خویش را برای پیاده روی در بازار مبل آماده کنید.

در مواردی دیده شده خرید میز برای منزل چند روزی طول می کشد! پس اگر می خواهید کمتر در این بازار بگردید و خسته شوید بهتر است ابتدا به دکوراسیون و متراژ خانه خود توجه کنید و سپس رهسپار بازار شوید ولی مطمئن باشید هر چه قدر هم که اهل میهمانی و میهمانی بازی باشید، یک میز کمجا تاشو کاربردی ترین وسیله خانه شما خواهد شد. پس در انتخاب هایتان دقت کنید.

میز کم جا در کدام یک از قسمت های منزل استفاده می‌شود.
میز کم جا برای آشپزخانه:
اگر آشپزخانه یا فضای پذیرایی کافی ندارید می‌توانید با پروا به اعضای خانواده خویش میز ناهار خوری کم جا 8 نفره و یا میز غذاخوری 2 نفره کم جا و میز ناهار خوری 4 نفره کم جا و یا بسته به میزان ایاب و ذهاب و میهمانی های خویش انتخاب کنید.

که در زمان هایی که نیازی به این میزها ندارید می‌توانید آن را جمع کرده و در همان گوشه بگذارید.  میز کم جا برای آشپزخانه اگر همنشین دارید در این مورد بیشتر بدانید مقاله میز غذاخوری تاشو را حتما بخوانید. لغایت هم اطلاعاتی از این تقسیم میز به دست بیاورید و هم بدانید که کدام مدل را باید گزینش کنید. در این مقاله در باره میز ناهار خوری کمجا اطلاعات مفیدی بدست خواهید آورد.میز خوراک خوری 3 لغایت 6 نفره تاشو

میز کمجا دیواری:
اگر در خانه حتی به اندازه یک میز کمجا هم فضای کافی ندارید، اصلا نگران نباشید می‌توانید از میزهای دیواری کمجا استفاده کنید. این میزها حتی به اندازه میزهایی که تا به حال به شما شناسایی شده اند هم جا نمی‌گیرند.

آنها را می‌توانید به دیواری که در زاویه ای از منزل شما وجود دارد وصل کنید و در صورت بیچارگی آنها را باز کرده و متعلق به استفاده کنید. از گونه ها این میزها می‌توان به میز تحریر دیواری تاشو و یا میزغذاخوری دیواری اشاره کرد. اگر همنشین دارید در باره میز تحریر دیواری اطلاعات کاملی توسط بیاورید این نوشتار را از دست ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: